maandag 1 september 2014

De eerste schooldag

De eerste schooldag
 De eerste  schooldag zit er al weer op,
met jullie erbij was het weer reuze top!
We kwamen te weten wat ons kenteken/stempel was, we hebben elkaar leren kennen en natuurlijk ook gespeeld.
We hebben ons vast niet verveeld.
Onze juf trok foto's van wat we hebben gedaan.
Zo krijgt onze klasblog een nieuw bestaan.

Hier alvast enkele kiekjes.

Veel kijkplezier!!

Liefs

Juf Dorien


                                              DE GEKKE KAPOENEN VAN ONZE KLAS
                                              WIJ HEBBEN ER ALVAST ZIN IN !!!
                                                            HOERAAAAAAA....
 ONZE MOOISTE GLIMLACH












3 opmerkingen:

  1. Hé juf Dorien, wat leuk! En meteen up to date! Ik had ook niet anders verwacht! Wat ben ik blij dat jij mijn klasje overgenomen hebt! Heel veel liefs! Zal ik toch maar zeggen Juf Ceciel??????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Dorientje, leuk hoor! En meteen al zo up to date! Ik ben zo blij dat jij mijn klasje overgenomen hebt! Dat vind ik gewoon geweldig! Heel veel liefs van zal ik toch maar zeggen juf Ceciel???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hejj Cecielleke,
    Wat leuk je nog eens te horen! Tof dat je onze blogs nog steeds volgt!
    En dankjewel hoor !! xx mmwah!
    Ze zijn jou trouwens nog niet vergeten. Op de kijkdag had ik al reactie van een kindje dat ik de zithoek net als juf Ceciel had gezet.
    (Ik heb afgelopen vakantie het meubilair nog eens verplaatst, een heel ander zicht weer)
    En het is en blijft voor de lagere school-generatie DE klas van JUF CECIEL. Haha, lief toch!
    Kom gerust nog eens een kijkje nemen!

    Dikke knuffel van mij en de kids!

    BeantwoordenVerwijderen